PostNL denkt graag met jou mee en komt met een nieuwe functie. Wij, TrueBase, zijn enthousiast over deze nieuwe ontwikkeling.
PostNL brengt je nu in contact met jouw bezorger. Via chatbot Daan, de slimme chat functie binnen PostNL, kan je snel navraag doen waar jouw pakket is. Is jouw pakket bezorgt volgens de app maar heb je niks ontvangen? Chatbot Daan controleert jouw gegevens en koppelt deze aan de desbetreffende bezorger. De bezorger ontvangt hiervan een melding op zijn scanner en binnen 2 uur ontvang je een reactie per mail.
PostNL hoopt hiermee op een snellere afhandeling en komt hiermee tegemoet naar de klant. Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn wanneer en hoe dit stappenplan werkt, klik dan op deze link en lees alles nog even rustig na.
Uiteraard zijn er ook nog andere mogelijkheden om contact op te nemen met PostNL. PostNL beschikt over een telefonisch klantenserviceteam dat je kan helpen bij jouw vragen over de levering/bezorging van jouw pakket. Binnen kantooruren zijn zij telefonisch beschikbaar en buiten de kantooruren om is er een terugbel functie waarbij zij de volgende werkdag contact met jou opnemen.
Daarnaast beschikt PostNL ook over 2 verschillende chatfuncties. Naast de reguliere chat functie binnen kantooruren met een medewerker hebben zij ook chatbot Daan beschikbaar. Deze chatbot is 24 uur, 7 dagen per week beschikbaar voor snelle vragen. En brengt jou nu, met deze nieuwe ontwikkeling, ook in contact met de bezorger.