Bestel- en verzendinformatie

Bestellingen kunnen worden geplaatst via webshop. Heb jij het product gevonden wat aansluit op jouw wens? Voeg het artikel dan toe aan je winkelmandje en doorloop het bestelproces. We vragen enkele basisgegevens en je kunt er zelf voor kiezen om een account bij ons aan te maken of zonder account te bestellen.

Tijdens het bestelproces zijn er verschillende betalings- en verzendopties waaruit je kunt kiezen. De vervoerders waarmee we werken zijn PostNL en UPS, daarnaast bieden we de optie om jouw pakket te laten bezorgen op een PostNL Servicepunt. Daar kan je het pakket dan ophalen wanneer het jou uitkomt. Na het verzenden van jouw bestelling ontvang je van ons een mail met daarin een link met track-trace om het pakket te volgen.

Op werkdagen voor 18:00 besteld vanuit onze voorraad en zonder inbouwservice? De volgende dag met PostNL geleverd. Op werkdagen voor 17:30 besteld vanuit onze voorraad en met inbouwservice? De volgende dag met PostNL geleverd. Heb je liever dat we het met UPS versturen? Dan ontvangen we graag je bestelling voor 17:00 om het dezelfde dag nog te versturen.

Bij bestellingen vanaf € 100 binnen Nederland rekenen we € 3,99 verzendkosten en bij bestellingen onder € 100 zijn de verzendkosten € 5,99. De kosten voor het verzenden van jouw bestelling zie je ook terug tijdens het bestelproces.

Bij bestellingen buiten Nederland hanteren we andere verzendkosten. Deze kosten worden berekend tijdens het bestelproces en weergegeven voordat je de betaling bevestigt.

  • PostNL Servicepunt - Selecteer een afhaalpunt bij jou in de buurt om het pakket de volgende dag op te kunnen halen.
  • PostNL Pakketservice - PostNL biedt het pakket aan op het gewenste afleveradres (ma t/m zat), mocht je niet thuis zijn dan wordt het pakket de volgende dag aangeboden bij een afhaalpunt. PostNL houdt je hiervan op de hoogte via de track & trace per mail.
  • UPS Pakketservice - UPS biedt het pakket aan op het gewenste afleveradres (ma t/m vrij), mocht je niet thuis zijn dan ontvang je van UPS een email om een vervolgafspraak in te plannen.
De meeste licenties die we aanbieden zijn fysieke producten (artikel met een code erop), deze kunnen via de reguliere vervoerders worden verzonden of per mail worden gestuurd indien dit specifiek bij het artikel wordt aangegeven (bijv: email licentie).

Betalingsmogelijkheden

  • iDeal (online betaalmiddel om direct per bank te betalen)
  • Pinnen (enkel mogelijk bij afhaalorders)
  • Bank transfer (overschrijving van bank tot bank)
  • Bancontact (geschikt voor Belgische klanten)
  • Creditcard (Betaling met creditcard VISA of Maestro is mogelijk. Voor zakelijke klanten geldt een toeslag van 1%, vanwege de kosten die onze betalingsprovider MultiSafepay hiervoor in rekening brengt)
  • PayPal (betaling via een PayPal account) 
  • Apple Pay (betaling via een Apple Pay account)

Afhaalbalie

Wil je liever een bestelling komen afhalen bij ons? Bestel dan via de webshop en kies voor de optie ‘afhalen’ tijdens het bestelproces. Na ontvangst van jouw bestelling gaan we er direct mee aan de slag en ontvang je van ons een bericht zodra je bestelling kan worden afgehaald. Onze afhaalbalie is geopend op maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 17:30 met een pauze tussen 12.30 en 13.30. Mocht je toch onverhoopt in de pauze willen afhalen dan zullen we je uiteraard gewoon helpen. 

TrueBase 
A. Hofmanweg 75 
2031 BH Haarlem